HTML

Játékötleteim szülőknek

Ez a blog napi ötleteket ad majd szülőknek, akik szeretnének egy picivel többet adni a gyerkőceiknek. Mi minden nap alkotunk valamit, ezt szeretném megosztani Veletek. Nem minden ötlet a sajátom, van amit a neten találtam. Nagyon sok ismerősömnek volna kedve, csak ötlete nincs. Hát remélem ez az oldal majd segít nekik. Fogadjátok nagy szeretettel!

Friss topikok

  • Raky1: Szia Judit! Gratulálok az oldalhoz, remek! Német lapbook esetleg nincs a tarsolyodban? Üdvözlette... (2010.09.19. 19:46) Bemutatkozás
  • erdna: Nagyon jó ötlet, köszi. Már én is gondolkodtam, hogy mit találjak ki a rendszerességre a gyermekem... (2010.08.30. 16:24) NAPIREND
  • csucsu75: EZ agyon tetszik, szuper jó, a csajom biztos örülne neki:) (2009.06.06. 23:34) az első társasom

Linkblog

Archívum

az első társasom

2009.06.06. 22:56 EzVicc

Ezt én csináltam a fiúknak. Nem tudom van-e hasonló, de ez saját ötlet :) Nagyon büszke vagyok rá! Sima nagy méretű karton, amit négybe hajtva tárolunk. Vettem olyan matricákat, amiket könyv borítóra szoktak ragasztani, csak ez kör alakú, és egy csomó más, mintás matricát.

rendőrautó: itt igazoltatás folyik- ezzel gyakoroljuk a címünket, adatainkat

katica: repülj előre 1-et

autó: száguljd előre 2-t

pillangó: szállj előre 3-t

színes körök: állatkártyák, itt állatok hangját kell utánozni (külön csináltam, és az alsó négyzetre tesszük a kupacot

kis matricás kör: itt feladat kártyák vannak: pl. járj úgy, mint az óriás, és számolj 7ig, vagy sorolj fel 5hangszert, vagy ugrálj mint egy béka, számolj 4ig

fekete: kimarad egy körből

létrán fel. kígyón le.

azért ezek a matricák, mert ezek voltak itthon

 

1 komment

Címkék: kreatív játék

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr731168297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csucsu75 2009.06.06. 23:34:18

EZ agyon tetszik, szuper jó, a csajom biztos örülne neki:)
süti beállítások módosítása